reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Beáta Grešš Halász

Beáta Grešš Halász

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som sestra so skúsenosťami doma i v zahraničí. Trápi ma súčasný stav zdravotníctva a ošetrovateľstva na Slovensku, ktorý považujem pri najmenšom za nepriaznivý- ako pre zdravotníkov, tak pre pacientov. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Venované sestrám

Beáta Grešš Halász

Venované sestrám

Je úžasné mať okolo seba úžasných ľudí. Ľudí, ktorých si vážim, dívam sa na nich s rešpektom. Poznáš ten pocit, keď stačí stretnutie, rozhovor s takouto spriaznenou dušou a nabije Ťa to takou energiou, že máš v sebe zrazu veľkú silu uskutočniť aj nemožné? Akoby Ti priložili defibrilátor a vpustili  náboj životnej energie, keď Tvoje telo zlyháva a duša odchádza...

  • 19. sep 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 015x
  • 18
Quo vadis komora?

Beáta Grešš Halász

Quo vadis komora?

Predchádzajúci víkend sa konal volebný snem Slovenskej komory sestier pôrodných asistentiek. Ako delegát som sa tohto snemu zúčasnila napriek tomu, že mi už na štarte boli "kladené polená pod kolená" v snahe zabrániť mojej účasti na sneme všemožnými spôsobmi. Najprv mi boli zvestované dôvody prečo mi rušia mandát bez akýchkoľvek podkladov (odvolania sa na oficiálne predpisy komory). Tak sa mi to zdalo ako púhy pokus o “zastrašenie”. A kde sa vzala- tu sa vzala, objavila sa pozvánka a aj delegačná listina na posledú chvíľu. Povedala som si: “zvláštne praktiky!”, no ešte stále som žila v domnienke, že snáď to bol iba nejaký omyl. To som ešte netušila, čo ma na samotnom sneme čaká.

  • 28. apr 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 502x
  • 37
Vzťah sestra- pacient sa "pokazil"

Beáta Grešš Halász

Vzťah sestra- pacient sa "pokazil"

Spochybnením zákona 62/2012, ktorý mal upravovať minimálne mzdové nároky sestier a vyslovením nedôvery bývalej prezidentke komory sestier radou komory sa rozpadli aj tie najposlednejsie ilúzie o tom, že sestry to niekam spolu svorne dotiahnu. Tieto udalosti nás sestry sfúkli ako sviečku. Ešte viac nespokojnosti, arogancie, frustrácie, vyhorenosti. Pacienti v nás už úplne stratili dôveru. Bola cesta. Naklonili sme si asi 250 tisíc občanov tejto krajiny na "našu stranu". Sľúbili sme im zlepšenie podmienok, kvalitu, profesionalitu na úrovni. Nesplnili sme im to. Poznáme však skutočné dôvody?

  • 19. sep 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 791x
  • 2
Ja chcem z toho bludného kruhu von!

Beáta Grešš Halász

Ja chcem z toho bludného kruhu von!

Čo si vybrať? Nemocnicu, či radšej smrť? V dnešných časoch tak vážna otázka na zamyslenie. Naneštastie. Pre nás všetkých. Týka sa mladého či starého, chorého či zdravého. Všetkých !

  • 14. sep 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 618x
  • 20
Koľko stojí ľudskosť

Beáta Grešš Halász

Koľko stojí ľudskosť

Niekoľko ročná prax ako sestra pri lôžku na Slovensku. Niekoľkoročná prax ako sestra pri lôžku v zahraničí. Stala som sa pacientom v zahraničí na týždeň: rodila som cisárskym a tak som v nemocnici musela ostať dlhšie. Sestry sa nezastavili. Laktačná sestra bola “na roztrhanie”.  Evidentne zohratý kolektív, správali sa veľmi profesionálne- aj voči sebe. Vľúdne slovo a úsmev nechýbali. Atmosféra vynikajúca. Ako pacient som sa cítila naozaj veľmi komfortne. A hlavne bezpečne! Konečne doma. Vôňa Slovenska- je to niečo typické, čo mi tam “vonku” tak chýbalo. Rodina ma obklopuje a ja som šťastná, že som s nimi. Aj tu som sa po pár mesiacoch stala pacientom, keď moja situácia vyžadovala operáciu. A tu začína príbeh:

  • 25. aug 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 29 869x
  • 184
reklama
V čakárni

Beáta Grešš Halász

V čakárni

Sedím v čakárni. Čakám, kým ma zavolajú do ambulancie na vyšetenie. Očakávam, že budem musieť ísť na operáciu. Ako dlho ešte budem v čakárni čakať?

  • 25. aug 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 941x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu